За нас
Нашата компания е основана в София през 2010 г. RESG България е семеен бизнес – където собствениците, които и управляват бизнеса, се гордеят с качеството на предоставяните услуги, както и с повече от 14 години развиване на успешна дейност.
Фокусът ни е върху удовлетвореността на нашите клиенти – неслучайно нашият слоган е WE TAKE CARE: средната продължителност на обслужване на нашите Топ 5 клиенти е 12+ години. Освен това, ние поддържаме и редовно се одитираме съгласно международните стандарти за качество, здраве и безопасност при работа, опазване на околната среда и управление. Ние се гордеем с нашите ISO сертификати – ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 45001:2018, които потвърждават нашия ангажимент да поддържаме най-високите стандарти за качество и постигаме високи резултати във всичко, което правим.
През годините натрупахме незаменим опит в цялостната поддръжка на офис сгради, жилищни комплекси, търговски центрове и индустриални паркове. Развиваме нашия бизнес с гъвкавост към изискванията на клиентите, с различен подход и стабилна репутация на бутикова компания в областта на поддържащото почистване, фасилити поддръжката и управлението на собствеността. Предлагаме на нашите клиенти индивидуален план, съобразен с техните нужди и изисквания, и гарантираме прецизното му изпълнение.
Ние не сме съгласни с общоприетото мнение, че почистването е просто досадна задача, която трябва да бъде изпълнена – напротив, ние се опитваме да оформим нашата услуга около всеки клиент, за да отговаря на неговите нужди по най-добрия възможен начин, инвестирайки в машини и допълнително обучение на нашите служители за спецификата на обекта.
Нашият екип от обучени професионалисти неведнъж е доказал, че няма нищо невъзможно, когато има внимателно планиране, отличен контрол на качеството и професионални познания.
Защо да ни изберете?
Качество и професионализъм
Прозрачна и отговорна комуникация
Специализиран и отлично обучен персонал
Проактивност и отзивчивост
Високи професионални стандарти и процедури
Персонализирани решения и гъвкавост
Доверен и надежден партньор
Дългогодишни опит и експертиза
Нона Димова
Нона се присъединява към RESG през 2015 и от тогава е от ключово значение за успехите на компанията. Тя има бакалавърска степен по управление на събития от Swiss Hotel Management School и магистърска степен по маркетинг от NEOMA Business School в Руан. Професионалният опит на Нона винаги е бил фокусиран в сферата на услугите и това се оказва безценно за развитието на компанията. Oбразованието и предишният ѝ опит ѝ позволяват да разбира новите тенденции в сектора на услугите, както и да прилага най-новите практики в бизнеса. Нейната цел е да развива компанията по прогресивен и устойчив начин.
Татяна Димова
Татяна основава компанията през 2010 г. С богат опит както във вътрешната, така и в международната търговия, тя успява да предостави конкретни решения, създадени по изискванията на клиента. Успешно се ориентира в тънкостите на местния пазар, като същевременно се справя със сложността на глобалната търговска динамика от 1990 г. насам. Уменията ѝ в познаването на регулациите, договарянето на условия и управлението на веригите за доставки ѝ позволяват да създава отлични бизнес отношения с клиенти, както и да постига успехи на различни пазари. Фокусираният върху клиентите подход и опитът на Татяна позволяват на бизнеса да процъфтява във все по-взаимосвързана и ориентирана към клиентите търговска среда. Това е и причината тя да ръководи успешно RESG България в продължение на повече от 14 години.
Димитър Димитров
Димитър е възпитаник на Американския Университет в България, където завършва успешно две специалности – Бизнес администрация и Компютърни науки. Опитът му включва бизнес развитие, маркетинг, както и IT Operations Management Consulting във водеща в индустрията ИТ компания. Той прилага предишния си опит и практики в това ново начинание, особено в отношенията с клиентите, както и контрола на качеството. Димитър вярва в бъдеще, в което иновациите и устойчивостта са на преден план, както и в честните и прозрачни практики, които поддържат бизнеса в дългосрочен план. Той цели да стимулира положителна промяна чрез насърчаване на култура на възприемане на нововъзникващи технологии, удовлетвореност на клиентите и вземане на отговорни за околната среда решения, които ще оформят по-добро бъдеще както за компанията, така и за света.